DARMOWA DOSTAWA OD 300 ZŁ

Zwroty i reklamacje

ZWROTY

Każdy zakup w sklepie Selfiestore.pl podlega prawu do odstąpienia od umowy zawartej na odległość bez podawania przyczyny w terminie 30 dni od otrzymania przesyłki.

Prosimy o dobre zabezpieczenie biżuterii przed wysyłką - najlepiej, aby znajdowała się ona w oryginalnym opakowaniu.

Do przesyłki należy dołączyć paragon (lub inny dowód zakupu) oraz wypełniony formularz odstąpienia od umowy.

Zwroty prosimy kierować bezpośrednio na nasz adres:

Selfie Group sp. z o.o.

ul. Puławska 48/4

02-559 Warszawa

 

Najbezpieczniejszą formą zwrotu jest dostawa kurierska. W przypadku wysyłki Pocztą Polską, prosimy o wybór przesyłki rejestrowanej, która umożliwia śledzenie paczki.

Nie przyjmujemy zwrotów wysłanych za pobraniem ani przesyłek nadanych do paczkomatów.

Zachęcamy do skorzystania z formularza odstąpienia od umowy dostępnego pod adresem:

Formularz odstąpienia od umowy

Prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie obejmuje zamówień indywidualnych, tzn. towarów modyfikowanych na wyraźną prośbę Klienta.

W przypadku odstąpienia od umowy, zostają zwrócone wszelkie koszty zakupu, w tym koszty przesyłki (jeśli wybrany został najtańszy sposób dostarczenia przesyłki). Klient ponosi jedynie koszty zwrotu przesyłki do sklepu.

Zwrot środków dokonywany jest w ciągu 14 dni od dostarczenia zwracanego produktu/produktów do sklepu w sposób wskazany przez Klienta w formularzu odstąpienia od umowy.

 

REKLAMACJE

Dokładamy wszelkich starań, by nasza biżuteria była najwyższej jakości, jednak w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek uszkodzeń, istnieje możliwość zareklamowania zakupionego produktu. W celu złożenia reklamacji, należy wypełnić formularz reklamacyjny dostępny pod adresem:

Formularz reklamacyjny

Do wypełnionego formularza reklamacyjnego należy dołączyć dowód zakupu (paragon, wyciąg z konta) oraz odesłać wraz z zakupionym produktem na adres:

 

Selfie Group sp. z o.o.

ul. Puławska 48/4

02-559 Warszawa

Reklamacja rozpatrywana jest w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki, przed upływem tego czasu Klient zostanie poinformowany o decyzji dotyczącej rozpatrzenia reklamacji.