FAQ - Najczęściej zadawane pytania

FAQ - Często Zadawane Pytania

Składanie zamówienia 

W jaki sposób mogę złożyć zamówienie?

Zamówienie można złożyć na naszej stronie internetowej https://selfiestore.pl/. Do złożenia zamówienia nie jest wymagane założenie konta. Po dodaniu produktów do koszyka, pozostaje jedynie wybranie sposobu płatności i dostawy oraz zaakceptowanie regulaminu sklepu. Ostatni krok to kliknięcie przycisku - zamawiam z obowiązkiem zapłaty, jest to potwierdzenie złożenia zamówienia.

Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie?

Niestety nie, przyjmujemy tylko zamówienia poprzez naszą stronę internetową.

Czy mogę złożyć zamówienie przez Facebook lub Instagram?

Niestety nie, przyjmujemy tylko zamówienia poprzez naszą stronę internetową.

Co oznaczają statusy mojego zamówienia?

    • Status - oczekuje oznacza, że otrzymaliśmy Twoje zamówienie. Jeśli wybrałeś opcję płatności za pobraniem lub szybkiej płatności DotPay, zaczniemy jak najszybciej kompletować Twoje zamówienie. Jeśli wybrałeś opcję płatności przelewem, Twoje zamówienie zostanie zrealizowane po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie.
    • Status - otrzymaliśmy płatność oznacza, że Twój przelew zaksięgował się już na naszym koncie i wkrótce rozpoczniemy kompletowanie Twojego zamówienia.
    • Status - w trakcie realizacji oznacza, że zamówienie jest kompletowane i przygotowywane do wysyłki.
    • Status - zrealizowane oznacza, że Twoje zamówienie jest już gotowe i czeka na odbiór przez kuriera. Wyruszy w dalszą drogę najpóźniej następnego dnia roboczego.
    • Status - gotowe do odbioru dotyczy opcji osobistego odbioru zamówienia i oznacza, że Twoje zamówienie czeka już na odbiór w wybranym przez Ciebie butiku.
    • Status - zwrot otrzymany oznacza, że otrzymaliśmy wysłaną przez Ciebie przesyłkę i w ciągu najpóźniej 7 dni roboczych zwrócimy Ci wartość zwracanych produktów. 
    • Status - zwrot środków oznacza, że Twój zwrot został już rozpatrzony, pieniądze zostały już do Ciebie wysłane i najpóźniej po jednym dniu roboczym powinny znaleźć się na Twoim koncie.
    • Status - anulowane oznacza, że Twoje zamówienie zostało anulowane. Jeśli zamówienie nie zostało anulowane na Twoją prośbę, powodem może być np. przekroczenie czasu przewidzianego na dokonanie płatności.

W jaki sposób mogę sprawdzić status mojego zamówienia?

Przy każdej zmianie statusu zamówienia zostanie do Ciebie wysłana wiadomość email z informacją o statusie zamówienia. Jeśli masz założone konto na naszej stronie, status zamówienia można sprawdzić po zalogowaniu się w Panelu Klienta.

Jaką wiadomość powinnam dostać po złożeniu zamówienia?

Jeśli zamówienie zostało poprawnie złożone, w ciągu kilku minut, powinna Pani/Pan otrzymać wiadomość email z informacją o złożeniu zamówienia i jego numer.

Dlaczego moje zamówienie zostało anulowane?

Zamówienie mogło zostać anulowane ponieważ nie zostało opłacone w przewidzianym na to czasie, lub zostało zdublowane (złożone podwójnie). Zamówienie może zostać anulowane również na prośbę klienta.

Czy mogę wprowadzić zmiany w złożonym zamówieniu?

Tak, do momentu wysłania zamówienia, możliwe jest wprowadzenie w nim zmian. Staramy się szybko wysyłać zamówienia, więc prosimy o jak najszybszy kontakt z biurem obsługi klienta tel: +48 733 033 022.

Jak mogę skorzystać z kodu rabatowego?

Kod rabatowy należy wpisać, w trakcie składania zamówienia, w rubryce “Kod rabatowy”.

Płatność i dostawa

Jakie są opcje i czas dostawy?

    • kurier DHL - po przedpłacie lub za pobraniem
    • odbiór w punkcie DHL - po przedpłacie lub za pobraniem
    • paczkomaty Inpost - po przedpłacie lub za pobraniem

 

Jakie są opcje płatności?

    • Płatność przelewem
    • Płatność przez PayU
    • Płatność gotówką u kuriera

Ile mam czasu na opłacenie zamówienia?

Na opłacenie Twojego zamówienia czekamy 10 dni kalendarzowych.

Co mogę zrobić gdy nie powiedzie się płatność PayU?

W tej sytuacji możesz po prostu wykonać przelew na nasze konto, wpisując w tytule numer swojego zamówienia.

Na jakie konto mogę wpłacić pieniądze?

Dane do przelewu:

Selfie Group Sp. z o.o.

Puławska 48/4

02-559 Warszawa 

Numer rachunku mBank: 81 1140 2004 0000 3102 7845 6756

W tytule przelewu prosimy wpisać nr zamówienia.

Czy mogę odebrać zamówienie osobiście?

Tak, zamówienie można odebrać osobiście w Warszawie w naszym butiku (Mokotowska 28)

Ile mam czasu na odbiór zamówienia ze sklepu stacjonarnego?

Twoje zamówienie czeka na Ciebie w butiku przez 5 dni.

Czy mam możliwość śledzenia przesyłki i gdzie znajduje się numer listu przewozowego?

Tak, przesyłkę można śledzić na stronie naszego przewoźnika https://www.ups.com/.
Numer listu przewozowego otrzymasz w wiadomość e-mail, w momencie kiedy zamówienie zostanie zrealizowane.

Jeśli moje zamówienie jest już wysłane kiedy je dostanę?

Jeśli zamówienie zostanie wysłane, powinno być u Ciebie następnego dnia roboczego.

Czy jest możliwość wysyłki za granicę?Content

Tak zamówienia zagraniczne wysyłamy pocztą polska, koszt przesyłki to 40zł.

Content
Do jakich krajów może zostać wysłane zamówienie?

Obecnie wysyłamy zamówienia na terenie Unii Europejskiej, Jeśli chcesz zamówić nasze produkty poza terenem Unii Europejskiej, skontaktuj się z nami mailowo. Napisz na adres sklep@selfiestore.pl.

W jaki sposób zostaną zapakowane zakupione przeze mnie produkty?

Wszystkie zakupione produkty zostaną zapakowane w ozdobne pudełeczka i zabezpieczone folią bąbelkową i kartonikiem. Do jednego pudełeczka pakowany jest cały zestaw biżuterii, więc jeśli Twoje zakupy mają być prezentem dla kilku osób, prosimy o komentarz do zamówienia i każdy produkt zapakujemy osobno. Do zamówień prezentowych dokładamy również elegancką torebkę prezentową w której będziesz mogła wręczyć obdarowywanej osobie prezent.

Zwroty, wymiany i reklamacje

Jak mogę odstąpić od umowy sprzedaży?

 Prosimy o wypełnienie formularza znajdującego się na naszej stronie i wysłanie go do nas razem ze zwracanymi produktami i paragonem. Na odstąpienie od umowy masz 30 dni kalendarzowych od momentu otrzymania przesyłki.

https://selfiestore.pl/webpage/zwroty-i-reklamacje.html 

Czy w przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży otrzymam zwrot kosztów przesyłki?

Tak, ale tylko w przypadku zwrotu całego zamówienia. W sytuacji zwrotu tylko części zamówienia, koszty przesyłki nie są zwracane.

Jak długo trwa zwrot pieniędzy na moje konto?

Maksymalnie będzie to 7 dni roboczych, od momentu otrzymania przez nas przesyłki ze zwracanymi produktami. Staramy się jednak aby pieniądze wróciły do Ciebie jak najszybciej, więc zazwyczaj zwracane są już następnego dnia po otrzymaniu przez nas przesyłki.

Jak mogę sprawdzić czy przesyłka, ze zwracanymi przeze mnie produktami, została już odebrana?

W momencie kiedy otrzymamy Twoją przesyłkę, dostaniesz od nas wiadomość email z informacją o zmianie statusu zamówienia na - Zwrot otrzymany.

Jak dokonać reklamacji?

Przysłać do nas odpowiednio zabezpieczoną, reklamowaną biżuterię i wypełniony formularz reklamacyjny z paragonem. Formularz do druku znajduje się na naszej stronie w zakładce Zwroty i Reklamacje.

W jakim czasie od zakupu mogę zareklamować produkt?

W ciągu dwóch lat.

Jak długo zajmuje rozpatrzenie reklamacji?

14 dni, od momentu otrzymania przez nas reklamowanych produktów i formularza.

Jak wymienić zakupiony produkt na inny?

W przypadku wymiany tego samego produktu na inny rozmiar, prosimy przysłać do nas biżuterię nienoszącą śladów użytkowania, wraz z paragonem. W przypadku wymiany na zupełnie inny produkt, prosimy postąpić jak w przypadku odstąpienia od umowy - zwrócić biżuterię wraz z formularzem i złożyć nowe zamówienie.



Gwarancja i naprawa

 

Czy jest możliwość naprawy produktów zakupionych w innym sklepie?

Niestety, nie świadczymy takiej usługi, zajmujemy się naprawą jedynie naszych produktów.

Jaki jest koszt naprawy?

Koszt naprawy wyceniany jest indywidualnie. W przypadku zerwanej żyłki w pierścionkach i bransoletkach elastycznych jest to koszt 5-10 zł, jeśli nie zostały zgubione żadne elementy.

Jak długo zajmuje naprawa?

Czas naprawy wynosi do 45 dni, w zależności od typu naprawy.

 

Pielęgnacja i modyfikacje biżuterii

Jak powinna być przechowywana biżuteria?

Biżuterię najlepiej przechowywać w szczelnym opakowaniu i z dala od wilgoci, nie w naszym pudełku i na pewno nie w łazience.

Gdzie mogę dowiedzieć się więcej o użytych materiałach i złoceniu?

Tutaj https://selfiestore.pl/webpage/o-materialach.html

Na czym polegają pierścionki i bransoletki elastyczne?

Bransoletki i pierścionki elastyczne to szlifowane kamienie, kuleczki gf i różnorodne zawieszki nawleczone na specjalną jubilerską żyłkę elastyczną sprowadzaną z Japonii. Jest ona wyjątkowo trwała i wszystkie produkty elastyczne są przez nas ręcznie nawlekane i wiązane.

Gdzie mogę dowiedzieć się więcej o rozmiarach i wymiarach produktów?

Tutaj https://selfiestore.pl/webpage/przewodnik-po-rozmiarach.html

Chciałabym powiększyć lub zmniejszyć moja bransoletkę lub pierścionek elastyczny, czy jest taka możliwość?

Tak, ale w niektórych przypadkach duże powiększenie produktu może wiązać się z dopłatą. Jeśli chcesz zamówić produkt w niestandardowym rozmiarze prosimy o taką informację w komentarzu do zamówienia. Tak jak wszystkie modyfikowane produkty, rzeczy w niestandardowym rozmiarze nie można zwrócić i nie obowiązują ich rabaty. Jeśli chcesz powiększyć lub zmniejszyć produkt który już posiadasz, jest to oczywiście możliwe, jednak wiąże się z dopłatą.

Chciałabym zmodyfikować moją bransoletkę lub pierścionek elastyczny, czy jest taka możliwość?

Tak, ale dodatkowe elementy, lub zamiana na element droższy np. zamiana kamienia na gf, wiąże się z koniecznością dopłaty. Zanim wyślesz do nas produkt do modyfikacji, skontaktuj się z nami, żebyśmy mogli wyliczyć jaki będzie koszt tej modyfikacji. Produktów zmodyfikowanych nie można zwracać i nie obowiązują ich rabaty.

Czy jest możliwość wykonania bransoletki lub pierścionka elastycznego na zamówienie?

Tak, ale dodatkowe elementy, lub zamiana na element droższy np. zamiana kamienia na gf, wiąże się z koniecznością dopłaty. Produktów zmodyfikowanych nie można zwracać i nie obowiązują ich rabaty. O chęci wprowadzenia modyfikacji w zamawianym produkcie, prosimy poinformować w komentarzu do zamówienia.

 

Czy masz inne pytanie?

Zadzwoń do nas lub napisz maila.

 

Gdzie znajdują się nasze butiki?

 

Listę naszych punktów sprzedaży znajdziesz tutaj:

https://selfiestore.pl/webpage/kontakt.html