Zamówienie można złożyć na naszej stronie internetowej https://selfiestore.pl/. Do złożenia zamówienia nie jest wymagane założenie konta. Po dodaniu produktów do koszyka, pozostaje jedynie wybranie sposobu płatności i dostawy oraz zaakceptowanie regulaminu sklepu. Ostatni krok to kliknięcie przycisku - zamawiam z obowiązkiem zapłaty, jest to potwierdzenie złożenia zamówienia.
Niestety nie, przyjmujemy tylko zamówienia poprzez naszą stronę internetową.
Niestety nie, przyjmujemy tylko zamówienia poprzez naszą stronę internetową.
Przy każdej zmianie statusu zamówienia zostanie do Ciebie wysłana wiadomość email z informacją o statusie zamówienia. Jeśli masz założone konto na naszej stronie, status zamówienia można sprawdzić po zalogowaniu się w Panelu Klienta.
Jeśli zamówienie zostało poprawnie złożone, w ciągu kilku minut, powinna Pani/Pan otrzymać wiadomość email z informacją o złożeniu zamówienia i jego numer.
Zamówienie mogło zostać anulowane ponieważ nie zostało opłacone w przewidzianym na to czasie, lub zostało zdublowane (złożone podwójnie). Zamówienie może zostać anulowane również na prośbę klienta.
Tak, do momentu wysłania zamówienia, możliwe jest wprowadzenie w nim zmian. Staramy się szybko wysyłać zamówienia, więc prosimy o jak najszybszy kontakt z biurem obsługi klienta tel: +48 733 033 022.
Kod rabatowy należy wpisać, w trakcie składania zamówienia, w rubryce “Kod rabatowy”.
Na opłacenie Twojego zamówienia czekamy 10 dni kalendarzowych.
W tej sytuacji możesz po prostu wykonać przelew na nasze konto, wpisując w tytule numer swojego zamówienia.
Niestety, u kuriera, jest jedynie możliwość zapłaty gotówką.
Dane do przelewu:
Selfie Group Sp. z o.o.
Puławska 48/4
02-559 Warszawa
Numer rachunku mBank: 81 1140 2004 0000 3102 7845 6756
W tytule przelewu prosimy wpisać nr zamówienia.
Tak, zamówienie można odebrać osobiście w Warszawie w naszym butiku w Złotych Tarasach lub w Klifie. Za zamówienie można zapłacić kartą lub gotówką, a dostawa jest darmowa.
Twoje zamówienie czeka na Ciebie w butiku przez 5 dni.
Tak, przesyłkę można śledzić na stronie naszego przewoźnika https://www.ups.com/.
Numer listu przewozowego otrzymasz w wiadomość e-mail, w momencie kiedy zamówienie zostanie zrealizowane.
Jeśli zamówienie zostanie wysłane, powinno być u Ciebie następnego dnia roboczego.
Tak zamówienia zagraniczne wysyłamy pocztą polska, koszt przesyłki to 40zł.
Obecnie wysyłamy zamówienia na terenie Unii Europejskiej, Jeśli chcesz zamówić nasze produkty poza terenem Unii Europejskiej, skontaktuj się z nami mailowo. Napisz na adres sklep@selfiestore.pl.
Wszystkie zakupione produkty zostaną zapakowane w ozdobne pudełeczka i zabezpieczone folią bąbelkową i kartonikiem. Do jednego pudełeczka pakowany jest cały zestaw biżuterii, więc jeśli Twoje zakupy mają być prezentem dla kilku osób, prosimy o komentarz do zamówienia i każdy produkt zapakujemy osobno. Do zamówień prezentowych dokładamy również elegancką torebkę prezentową w której będziesz mogła wręczyć obdarowywanej osobie prezent.
Prosimy o wypełnienie formularza znajdującego się na naszej stronie i wysłanie go do nas razem ze zwracanymi produktami i paragonem. Na odstąpienie od umowy masz 14 dni kalendarzowych od momentu otrzymania przesyłki.
https://selfiestore.pl/webpage/zwroty-i-reklamacje.html
Tak, ale tylko w przypadku zwrotu całego zamówienia. W sytuacji zwrotu tylko części zamówienia, koszty przesyłki nie są zwracane.
Maksymalnie będzie to 7 dni roboczych, od momentu otrzymania przez nas przesyłki ze zwracanymi produktami. Staramy się jednak aby pieniądze wróciły do Ciebie jak najszybciej, więc zazwyczaj zwracane są już następnego dnia po otrzymaniu przez nas przesyłki.
W momencie kiedy otrzymamy Twoją przesyłkę, dostaniesz od nas wiadomość email z informacją o zmianie statusu zamówienia na - Zwrot otrzymany.
Przysłać do nas odpowiednio zabezpieczoną, reklamowaną biżuterię i wypełniony formularz reklamacyjny z paragonem. Formularz do druku znajduje się na naszej stronie w zakładce Zwroty i Reklamacje.
W ciągu dwóch lat.
14 dni, od momentu otrzymania przez nas reklamowanych produktów i formularza.
W przypadku wymiany tego samego produktu na inny rozmiar, prosimy przysłać do nas biżuterię nienoszącą śladów użytkowania, wraz z paragonem. W przypadku wymiany na zupełnie inny produkt, prosimy postąpić jak w przypadku odstąpienia od umowy - zwrócić biżuterię wraz z formularzem i złożyć nowe zamówienie.
Niestety, nie świadczymy takiej usługi, zajmujemy się naprawą jedynie naszych produktów.
Koszt naprawy wyceniany jest indywidualnie. W przypadku zerwanej żyłki w pierścionkach i bransoletkach elastycznych jest to koszt 5-10 zł, jeśli nie zostały zgubione żadne elementy.
Czas naprawy wynosi do 45 dni, w zależności od typu naprawy.
Biżuterię najlepiej przechowywać w szczelnym opakowaniu i z dala od wilgoci, nie w naszym pudełku i na pewno nie w łazience.
Tutaj https://selfiestore.pl/webpage/o-materialach.html
Bransoletki i pierścionki elastyczne to szlifowane kamienie, kuleczki gf i różnorodne zawieszki nawleczone na specjalną jubilerską żyłkę elastyczną sprowadzaną z Japonii. Jest ona wyjątkowo trwała i wszystkie produkty elastyczne są przez nas ręcznie nawlekane i wiązane.
Tutaj https://selfiestore.pl/webpage/przewodnik-po-rozmiarach.html
Tak, ale w niektórych przypadkach duże powiększenie produktu może wiązać się z dopłatą. Jeśli chcesz zamówić produkt w niestandardowym rozmiarze prosimy o taką informację w komentarzu do zamówienia. Tak jak wszystkie modyfikowane produkty, rzeczy w niestandardowym rozmiarze nie można zwrócić i nie obowiązują ich rabaty. Jeśli chcesz powiększyć lub zmniejszyć produkt który już posiadasz, jest to oczywiście możliwe, jednak wiąże się z dopłatą.
Tak, ale dodatkowe elementy, lub zamiana na element droższy np. zamiana kamienia na gf, wiąże się z koniecznością dopłaty. Zanim wyślesz do nas produkt do modyfikacji, skontaktuj się z nami, żebyśmy mogli wyliczyć jaki będzie koszt tej modyfikacji. Produktów zmodyfikowanych nie można zwracać i nie obowiązują ich rabaty.
Tak, ale dodatkowe elementy, lub zamiana na element droższy np. zamiana kamienia na gf, wiąże się z koniecznością dopłaty. Produktów zmodyfikowanych nie można zwracać i nie obowiązują ich rabaty. O chęci wprowadzenia modyfikacji w zamawianym produkcie, prosimy poinformować w komentarzu do zamówienia.
Zadzwoń do nas lub napisz maila.
Listę naszych punktów sprzedaży znajdziesz tutaj: